Rabu, 11 Februari 2015

MERIFICA BODY HORMON

MIRIFICA BODY HORMON TABLETS~
Antara Khasiat Pueraria Mirifica
Menambah saiz payudara / buah dada
Mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara / buah dada).
Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih ‘muda’
Menegangkan payudara dan punggung yang mengendur
Menganjalkan kulit yang melendut.
Mengatasi masalah sukar tidur
Melambatkan proses penuaan.
Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak.
Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi kencing (bladder)
Mengetatkan vagina.
Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
Membantu menggelapkan rambut beruban dan menggalakan pertumbuhan rambut
Menambah tenaga dan kecergasan
RM140 TERMASUK POS.
012-5790247

VITAMIN C ORGANIC


VITAMIN C ORGANIK 500mg & 1000mg


SESUAI UNTUK LELAKI & WANITA. RAMAI YANG SUDAH BERPUAS HATI.

VITAMIN C ORGANIK 500mg

SEBOTOL = 30 BIJI
RM50 TERMASUK POS
012-5790247
Vitamin C ini 100% Halal,dijamin dan berkesan.
No Kelulusan MAL 07010987XC KKM B724720313
>>MENGURANGKAN KEDUT PADA KULIT
>>MEMBAIKI PARUT PADA KULIT.
>>MENCEGAH PENURUNAN PAYUDARA DAN BUTTOCK
>>MENJADIKAN KULIT LEBIH CERAH
>>MENGHILANGKAN JERAWAT DAN PIGMENTASI.
>>MENJAGA KESIHATAN OTOT & MENCANTIKKAN/MENGHALUSKAN KULIT.
>>MEMBANTU PENGHASILAN COLLAGEN DIMANA COLLAGEN DAPAT
>>MENINGKATKAN KEANJALAN DAN KEREMAJAAN KULIT.
>>MELAMBATKAN PROSES PENUAAN DAN MENGHALUSKAN PORI-PORI PADA KULIT.
FAKTA VITAMIN C
* Memberi efek kulit yg sekata, cerah, lembap
* Sesuai untuk ibu mengandung
* Sesuai untuk merawat jerawat di wajah & badan
* Bagi yg menghadapi masalah resdung amat sesuai diamalkan
* Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mendapatkan gusi & gigi yang sihat
* Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran melindungi daripada jangkitan dan selesema, serta meningkatkan imuniti
* Membantu untuk mengurangkan tahap kolesterol, tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis
* Melindungi daripada pembekuan darah, lebam, menggalakkan penyembuhan luka, dan pengeluaran hormon antistress
* Penting untuk penyuburan sel darah putih dan juga bertindak sebagai antihistamin semulajadi yang amat berguna untuk mengurangkan hidung bengkak semasa selesema, dan mengurangkan gejala-gejala lain alergi
* Memainkan peranan penting dalam pengeluaran kolagen, yang membantu mencegah penuaan pra- matang
* Membunuh bakteria patogenik, yang bertindak sebagai antibiotik yang tidak berbahaya
* Melindungi sel-sel otak dan saraf tunjang, yang sering dirosakkan oleh radikal bebas
* Membantu tubuh menyerap zat besi yang lebih –> berguna dalam rawatan anemia
* Ia memainkan peranan penting dalam penghasilan hemoglobin dan sel darah merah
* Merawat jangkitan saluran kencing
* Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain
* Utk kanak2 memadai dgn mngambil sepruh, krn jumlah vit c yg diperlukan oleh kanak2 hnya 250mg sehari
* Vitamin C adalah jenis sustained released atau pelepasan perlahan-lahan, dalam masa 12 jam. Oleh itu, ia memastikan tubuh kita mendapat bekalan vitamin C yang berterusan.
CARA MAKAN: sebiji sehari selepas makan. Untuk kesan yg cepat, makan 2 biji sehari, 1 pagi & 1 malam. selepas makan.
Sahut cabaran Organic vit c kulit cerah dan lembut ,muka berseri ,sihat kulit yg licin seperti bayi dalam seminggu!!

TESTIMONI PELANGGAN

  

VITAMIN C ORGANIK 1000mg

VITAMIN C 1000mg ni sama jer kelebihannya dengan 500mg, cuma 1000mg ni makan sekali sehari jer..
VITAMIN C mampu mencerahkan kulit wajah serta mencantikkan kulit seluruh badan.Hanya makan sehari 1 biji dalam masa 3-4 minggu kesannya kulit semakin cantik,tiada cela,jerawat mula mengecut,parut-parut jerawat,jerawat di belakang badan juga turut hilang.
 TESTIMONI
SOALAN LAZIM YANG SELALU CUSTOMER TANYA TENTANG VITAMIN C. 
S: Kandungan Vitamin C
J: 70% oren dan 30% anggur. Ia organic, halal dan diluluskan oleh KKM. Disyorkan oleh pakar kulit Malaysia. Sebiji pil sama dengan 7 biji oren Sunkist!
S: Jenama apa dan dari kilang mana?
J: Diambil direct dari doctor pakar kulit. Ada agreement dengan beliau. Nama dan klinik tak boleh nak mention sebab
 nanti ramai pula akan ke sana, habis lah bisnes kami kan =). Bukan dari sebarang kilang atau orang. Produk klinikal takda jenama. Memang dijamin dari doctor dan selamat.
S: Berapa cepat boleh nampak kesan Vitamin C?
J: Setiap individu lain-lain kesanya. Ada seminggu dah nampak kesan, ada sebulan dan seterusnya. Selalu sebulan tu dah rasa kesanya.
S: Ada kesan tak elok ke makan Vitamin C ni?
J: Sama macam kita makan vitamin C masa kecik, takda kesan buruk pape kan? Jadi jangan risau k.
S: Kalau stop Vitamin C boleh maintain tak kulit kita?
J: Kalau stop takkan sama dengan masa ambil Vitamin C, sebab kita dah tak serap zat yang cukup. Tapi kulit masih ok. Cuma tak sebest masa amal Vitamin C ni. Boleh ambik beberapa kali dalam seminggu bila rasa kulit dah ok.
S: Perlu pantang apa-apa kalau ambik Vitamin C?
J: Tak perlu. Ia hanya vitamin.
S: Mengandung boleh makan?
J: Ya. Boleh amal untuk ibu-ibu mengandung dan menyusu. Bagus untuk ibu dan bayi. Boleh banyakkan susu badan juga.
S: Menggemukkan?
J: Tidak

PROMOSI FEBRUARI 2015



LOTION FELINNA RM50
3 BOTOL RM120

VITAMIN C ORGANIC 1000mg RM50
THANYAPORN SEBOTOL RM50
2 BOTOL RM90
ACAI BERRY ABC ORIGINAL
SEBOTOL RM40
3 BOTOL RM100
MEIZITANG STRONG VERSION
SEBOTOL RM40
3 BOTOL RM100
KRIM PEMUTIH KETIAK DR.SASAKI
RM30
SUPRACOLOR KROYLAN
SATU RM25
2-RM40
EMILAY WHITENING CLEAR SPOT
SEBOTOL RM40
3 BOTOL RM100
PIL HORMON PERFECT LADY
SEBOTOL RM160
2 BOTOL RM300
Pek Percubaan 30 Biji RM50
BAJU SLIMMING ZIRANA 5 IN 1
SATU SET RM70
2 SET RM130
BAJU SLIMMING ZIRANA MEN
SATU SET RM 100
2 SET RM 180

PEMUTIH GIGI WHITE LIGHT
SATU SET RM30
2 SET RM40
GRACINER BURNER
SEBOTOL RM85
2 BOTOL RM160

mamasitibeautyshop@gmail.com


Isnin, 9 Februari 2015

AURAWHITE STEMCELL

Aura White Beauty Stemcell+Collagen

Phyto Fruity Stemcell+ Collagen diformulasikan dengan teknologi sel stem yang diekstrak dari 15 jenis buah-buahan bersama manfaat dari sumber kolagen, mutiara, minyak kelapa dara dan tomato untuk membantu menyerlahkan seri wajah, mengatasi masalah kulit di samping meningkatkan tahap kesihatan dengan menyeluruh.
Phyto Fruity Stemcell+ Collagen sesuai untuk dijadikan makanan tambahan yang sarat dengan khasiat bagi lelaki dan wanita.

AURAWHITE STEMCELL

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 RM160 TERMASUK POS

012-5790247

 Khasiat Aura White Beauty Stemcell+Collagen

  • Meningkatkan kecerahan kulit
  • Meningkatkan keanjalan kulit
  • Menentang penuaan
  • Meningkatkan system imunisasi
  • Mengatasi masalah jerawat, selulit, rekahan pada kulit dan pigmentasi
  • Melembapkan bibir yang kering dan mengelupas
  • Menyahtoksin
  • Menguatkan tulang dan otot
  • Membekal tenaga dan stamina
  • Meningkatkan pengeluaran susu ibu
  • Mengatasi penyakit sendi

Kandungan Aura White Beauty Stemcell+Collagen

  • L-Glutathione: Sejenis asid amino yang juga dipanggil Gluta ini berperanan sebagai anti-oksida yang paling berkesan untuk mencantikkan kulit. Ia terbukti dapat mengatasi penyakit kulit kemerah-merahan, kulit bersisik (psoriasis), kulit kering (neurodermatitis), dan menyembuhkan luka pada kulit. Di samping itu, ia mampu meneutralkan radikal bebas, memulihkan sel rosak, menyahtoksin dan juga meningkatkan prestasi antioksida yang lain.
  • Kolagen: Kolagen merupakan struktur protein utama yang terkandung dalam tisu penghubung manusia dan turut terkandung dalam hidupan lain seperti ikan dan mamalia. Ia mempunyai khasiat yang tinggi untuk kesihatan tubuh badan manusia termasuklah pada bahagian kulit. Ia berupaya melembut, mengukuh dan meningkatkan keanjalan kulit di samping mempercepatkan proses pemulihan pada kulit yang terluka. Selain itu, kolagen juga berperanan membuang lemak berlebihan dari tubuh, memelihara sel dan tahap metabolisme tubuh badan.
  • Sel Stem Maquiberry: Tumbuhan ini bersifat antioksidan yang berperanan meneutralkan racun dalam tubuh badan di samping membantu mencegah pengoksidaan kolestrol dalam darah, sekaligus memelihara kesihatan sistem kardiovaskular. Maquiberry juga bertindak sebagai antiradang selain menggalakkan fungsi organ dalaman.
  • Sel Stem Raspberry: Sebatian Phytonutrients yang terkandung di dalam raspberry membantu meningkatkan metabolisme dalam sel lemak tubuh. Tumbuhan ini juga merupakan agen antioksida yang membantu meneutralkan radikal bebas berikutan pencemaran oleh bahan kimi yang berbahaya dalam tubuh.
  • Sel Stem Epal: Sel stem yang terhasil daripada buah epal ini ini sememangnya kaya dengan pelbagai khasiat vitamin A, C, B1, B2, B3, B5 dan B6 yang berperanan menghalus, mencerah dan melembapkan kulit. Epal juga sarat dengan folat yang membentuk sel-sel kulit yang baru di samping berperanan mencegah kanser, mencegah kerosakan sel dalam badan, memperbaiki sel dan tisu dalam badan selain menggalakkan penghasilan sel baru yang lebih sihat. Sel stem epal juga berkesan untuk mengembalikan keremajaan kulit dan mengatasi masalah penuaan.
  • Sel Stem Manggis: Buah manggis merupakan tumbuhan yang bukan sahaja enak dimakan, malah mempunyai khasiat yang tinggi untuk memelihara kesihatan. Ia bersifat antioksidan dan mampu membantu menurunkan risiko serangan kanser dan jantung, di samping mengurangkan tahap kolestrol yang berlebihan dalam tubuh badan. Buah manggis juga memelihara saluran pernafasan dan pencernaan selain mengatasi sakit buah pinggang.
  • Sel Stem Kiwi: Kiwi kaya dengan kandungan Vitamin C, magnesium, flavonoid dan karotenoid yang berfungsi sebagai agen antioksida dan membantu memelihara kesihatan kulit dan organ dalaman serta mengurangkan tahap kolestrol dan risiko penyakit jantung. Ia juga mempunyai kandungan serat yang tinggi yang berperanan melancarkan sistem penghadaman dan menggalakkan rasa kenyang.
  • Sel Stem Strawberi: Strawberi yang kaya dengan khasiat Vitamin C ini berupaya memperlahankan penuaan kulit di samping meningkatkan peningkatan metabolisme sekaligus membantu pembakaran lemak. Sel stem dari sumber buah ini juga sarat dengan serat yang membantu melancarkan sistem penghadaman, selain magnesium dan potassium yang mampu mengurangkan kekejangan dan keletihan otot, membantu merendahkan tekanan darah, serta memelihara kesihatan jantung.
  • Sel Stem Resveratrol: Sel stem dari sebatian ini bertindak sebagai agen antioksidan, antikulat, antiradang dan antibakteria, selain menggalakkan proses anti-penuaan serta mencegah sel kanser daripada terus merebak.
  • Sel Stem Betik: Betik kaya dengan kandungan potassium yang mampu mengawal tekanan darah dan menggalakkan fungsi jantung, selain karbohidrat membekalkan tenaga di samping memelihara otot dan mengawal kadar glukosa dalam darah. Buah ini juga mengandungi khasiat vitamin C, kalsium, karotin, dan air yang berupaya membantu mengekalkan kelembapan kulit, meneutralkan racun dalam tubuh badan, melambatkan proses penuaan, mengatasi masalah kulit seperti jerawat, mengukuhkan tulang, menggalakkan fungsi organ dalaman tubuh dan membantu meningkatkan pengaliran darah dan bekalan oksigen ke bahagian otak sekaligus membantu meningkatkan tenaga mental.
  • Sel Stem Delima: Sel stem dari buah delima mengandungi kalium yang berperanan memelihara kesihatan jantung, serta dan zat tanin yang berfungsi melancarkan sistem pencernaan, membasmi bakteria, dan turut berfungsi sebagai agen anti-oksida dan antidotum yang merawat keracunan.
  • Sel Stem Buah Naga: Buah naga sering tumbuh di Asia, Amerika Tengah dan Selatan. Ia kaya dengan serat yang mampu mengawal kadar kolestrol dan gula dalam darah, selain Vitamin C yang berperanan meneutralkan radikal bebas dalam tubuh badan dan meningkatkan kesihatan kulit. Selain itu, buah naga turut mengandungi khasiat photyalbumin yang bersifat antioksidan dan berupaya menentang serangan kanser.
  • Sel Stem Oren: Oren bukan sahaja enak untuk dimakan, tetapi kaya dengan khasiat untuk memelihara kesihatan tubuh badan. Oren yang kaya dengan serat, vitamin C dan A, kalsium serta potassium ini dikatakan dapat membantu mengurangkan risiko serangan kanser, mengurangkan kadar kolestrol, menggalakkan fungsi jantung, memelihara deria penglihatan, menstabilkan tekanan darah, menyihatkan kulit serta mengatasi masalah osteoporosis.
  • Sel Stem Blueberry: Bersifat antoksidan, blueberry amat berkhasiat untuk kesihatan tubuh. Stem sel dari buah ini membantu meningkatkan daya ketahanan tubuh, menurunkan risiko penyakit jantung, mengurangkan gula dalam darah, serta memelihara saluran pencernaan daripada jangkitan. Blueberry juga kaya dengan polyphenol yang berupaya membakar lemak dalam tubuh terutamanya di bahagian perut selain kandungan serat yang mampu mengurangkan selulit. Selain itu juga, ia membantu merangsang keupayaan mental, menajamkan deria penglihatan dan memperbaiki struktur kulit.
  • Sel Stem Roselle: Stem sel dari sumber Roselle kaya dengan zat vitamin C yang bersifat antioksidan dan penting untuk kesihatan kulit, di samping mengandungi serat yang bertindak melancarkan sistem penghadaman di samping meningkatkan keanjalan kulit. Di samping itu, Roselle yang sarat dengan vitamin B1, B2 dan D ini juga berupaya mengurangkan kadar kolestrol jahat sekaligus memelihara kesihatan jantung. Ia turut membantu mengurangkan risiko serangan kanser, mengatasi masalah kulit dan insomnia, menstabilkan tekanan darah, melancarkan sistem pencernaan, melambatkan penuaan kulit serta meningkatkan keupayaan mental.
  • Sel Stem Markisa: Stem sel dari Markisa atau buah susu kaya dengan vitamin C, pro-vitamin A dan riboflavin yang bertindak memelihara kulit daripada sinaran ultraungu. Ia juga bersifat antioksidan yang membantu meneutralkan kesan radikal bebas akibat pencemaran bahan kimia yang berbahaya kepada tubuh badan. Selain berperanan menyah toksin dan mengatasi masalah insomnia, buah markisa juga mampu membantu membasmi sel kanser dengan bantuan kandungan phytochemical. Kandungan fosforus yang tinggi pula membantu mengukuhkan tulang dan gigi dengan bantuan kalsium, menstabilkan sistem penghadaman serta bertindak meningkatkan tahap tenaga. Manakala potassium yang turut terkandung di dalam buah markisa pula berperanan menstabilkan tekanan darah dan menggalakkan fungsi buah pinggang.
  • Mutiara: Mutiara merupakan ramuan penting dalam sesebuah produk kosmetik dan kecantikan dan berperanan untuk mencerah, melembap dan melembutkan kulit wajah. Di samping itu, ia berfungsi untuk melindungi kulit daripada sinaran ultraungu, mengatasi kegatalan pada kulit, melambatkan proses penuaan, serta mengurangkan kedut.
  • Vitamin A: Vitamin A memelihara kesihatan kulit dari dalam sekaligus melindungi kulit luar terhadap jangkitan.
  • Vitamin B: Vitamin B berperanan melega, melembap dan menghalang pertumbuhan bakteria pada bahagian tubuh sekaligus membantu menentang jangkitan penyakit.
  • Vitamin C: Vitamin C merupakan sebatian yang penting untuk menyeri dan menyihatkan kulit. Ia juga mampu merawat jangkitan kuman pada faraj yang boleh mengakibatkan keputihan dan menghasilkan bau yang tidak enak. Vitamin C juga bertindak sebagai anti-oksida untuk mencegah penyakit selain mengurangkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merbahaya.
  • Vitamin D: Vitamin D berperanan mengawal penyerapan kalsium dan fosforus ke dalam tulang selain membantu menggalakkan fungsi sel-sel tubuh.
  • Vitamin E: Pengambilan vitamin E yang konsisten menghasilkan tekstur kulit yang cantik dan lebih berseri. Ia juga kaya dengan anti-oksida yang mampu mengurangkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merosakkan kulit wajah anda. Vitamin E juga berperanan untuk mengatasi masalah kulit seperti parut jerawat, jeragat, tompok hitam dan kulit yang kusam selain memelihara, meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit, mencegah proses penuaan, melindungi kulit dari kerosakan akibat sinaran sinar ultraviolet, serta mempercepat proses penyembuhan luka.
  • Vitamin B5: Turut dipanggil asid panthothenic, Vitamin B5 mengandungi nutrien yang penting untuk tubuh badan. Ia membantu mengurangkan kadar kandungan kolestrol jahat atau LDL dan meningkatkan kolestrol baik atau GDL di samping membantu membantu penyembuhan luka.
  • Co-Enzyme Q10: Turut dikenali sebagai ubiquinone, ia merupakan sebatian yang hampir serupa dengan vitamin dan terkandung dalam tubuh manusia dan juga boleh dihasilkan dalam makmal. Coenzyme Q10 berfungsi sebagai antioksida yang berperanan mengurangkan kesan radikal bebas yang disebabkan oleh pendedahan terhadap bahan kimia yang merbahaya. Selain itu, ia juga berupaya menukar makanan kepada tenaga dalam badan.
  • Asid Hyaluron: Asid Hyaluron merupakan karbohidrat yang terdapat dalam tubuh manusia, juga boleh dihasilkan di dalam makmal. Selain melancarkan bahagian sendi dan otot dalam badan, Hyaluron merupakan pelembap kulit yang baik, di samping membantu memelihara tisu kulit.
  • Astaxanthin: Astraxanthin merupakan pigmen organik ini bersifat antioksidan yang berperanan meneutralkan racun dalam tubuh badan selain membantu merawat kerosakan kulit yang diakibatkan oleh sinaran ultraungu dan turut bertindak sebagai bahan pewarna yang selamat untuk digunakan.
  • Pitera: Zat semulajadi ini mengandungi pelbagai khasiat yang ternyata efektif untuk menghalus dan menyihatkan kulit. Ia mampu menstabilkan kelembapan kulit, menyeimbangkan pH kulit, mengatasi kulit berminyak, menjadikan tona kulit sekata selain menyerikan lagi kulit wajah anda.
  • Minyak Kelapa Dara: Minyak kelapa dara merupakan minyak kelapa yang diproses tanpa melibatkan haba atau kimia untuk mengekalkan struktur asalnya. Ia rendah kalori dan terbukti mempunyai pelbagai kegunaan dan khasiat untuk kesihatan dalaman dan luaran manusia, seperti meningkatkan daya ketahanan tubuh, melindungi tubuh darupada radikal bebas, merawat sel kulit, meningkatkan tenaga fizikal dan mental, membasmi virus dan bakteria terutamanya pada bahagian intim, memelihara saluran pencernaan, serta mencegah risiko penyakit jantung. Minyak kelapa dara juga bertindak meningkatkan penyerapan kalsium dan magnesium, mencegah penyakit osteoporosis, menstabilkan tekanan darah, menghalus dan melembapkan kulit, serta melindungi kulit daripada sinaran ultraungu.
  • Tomato: Tumbuhan yang sering menjadi ramuan dalam produk kecantikan ini tidak dinafikan mampu menyihat dan mencantikkan lagi kulit. Ia terbukti dapat mengecilkan liang pori-pori kulit, menghilangkan bintik-bintik hitam, mengawal penghasilan minyak pada wajah, mengekang pertumbuhan jerawat di samping melindungi kulit daripada sinaran ultraungu dan mencerahkan kulit yang kusam.
  • Turnip (Lobak Putih): Sayuran ini mengandungi karbohidrat, tenaga, vitamin, mineral, kalori, protein, lemak , kalsium, fosforus, serat, zat besi, vitamin B1, vitamin B2, vitamin C dan niacin. Lobak putih berupaya mengatasi masalah penghadaman, menghaluskan kulit selain bertindak sebagai anti-oksida dan anti-bakteria.
  • Kalsium: Kalsium sememangnya penting untuk tubuh badan kerana ia membantu mengukuhkan tulang dan gigi selain menggalakkan fungsi organ dalaman tubuh dan membantu meningkatkan pengaliran darah dan bekalan oksigen ke bahagian otak sekaligus membantu meningkatkan tenaga mental.
  • Asid Folik: Asid folik bertindak menstabilkan tekanan darah, membantu mengatasi penuaan, mengukuhkan tulang, serta meningkatkan keupayaan mental.
  • Zink: Zink merupakan salah satu mineral yang amat penting untuk tubuh badan kita. Ia berperanan mencegah masalah kulit seperti parut dan jerawat, di samping membantu menyembuhkan luka pada kulit dan melindungi kulit daripada sinaran ultraungu.
  • Asid Amino: Asid amino merupakan sebatian yang mampu membina dan mengekalkan tisu yang sihat, menjadi agen anti-oksida, menyeimbangkan protein dalam badan, melembap dan menghaluskan kulit.
  • Biji Anggur: Biji anggur mempunyai kualiti astringen yang tinggi dan mampu menegangkan kulit wajah. Selain itu, minyak biji anggur juga berfungsi untuk melembapkan kulit, mengatasi masalah jerawat dan melindungi kulit dari sinaran ultraungu yang boleh merosakkan kulit.

Cara Penggunaan Aura White Beauty

Stemcell+Collagen

  • Bancuh 2 sudu Phyto Fruity Stemcell+ Collagen bersama 120 ml air sejuk
  • Kacau hingga larut atau goncang dengan shaker
  • Ambil 2 kali sehari: sebelum sarapan dan sebelum tidur
  • Amalkan meminum air kosong untuk kesan yang ketara
  • Untuk kesan yang optima, ambil ketika perut kosong

IBU PUTIH COLOGEN DRINK

Ibu Putih Collagen Drink

 (1 JAR = 500Gram)

RM50 TERMASUK POS
012-5790247
 
Borong Ibu Putih Collagen Drink Harga Murah Giler
NUTRISI HEBAT DALAM SETIAP BANCUHAN
- BADAN LESU, CEPAT PENAT SERTA KURANG BETENAGA?
- STRESS DENGAN TEKANAN KERJA, TIDUR PUN TAK LENA?
- HAID TIDAK TERATUR, KEPUTIHAN ATAU SENGGUGUT YANG BUAT ANDA DERITA?
- KULIT KUSAM, BERMINYAK ATAU KERING DIMAMAH USIA?
Borong Ibu Putih Collagen Drink Harga Murah Giler
 
Borong Ibu Putih Collagen Drink Harga Murah Giler
Borong Ibu Putih Collagen Drink Harga Murah Giler
- AYUH, BEKALKAN BADAN ANDA DENGAN NUTRISI HEBAT UNTUK KESIHATAN DALAMAN JUGA LUARAN, AGAR HIDUP LEBIH CERIA DAN BAHAGIA!
MINUM IBU PUTIH COLLAGEN DRINK PERISA COKLAT YANG SANGAT LAZAT SETIAP PAGI DAN RASAI PERUBAHANNYA..
Borong Ibu Putih Collagen Drink Harga Murah Giler
KHASIAT HEBAT IBU PUTIH COLLAGEN DRINK (IPCD) :

♥ UNTUK KECANTIKAN :
► 50% kecerahan ketara dalam masa 1-2 minggu dengan amalan konsisten
► Tona kulit lebih cerah sekata
► Memulihkan tekstur kulit yang rosak dan bermasalah
► Menghilangkan parut serta bintik hitam
► Memudarkan dan menghilangkan jeragat
► Mengecilkan pori-pori yang terbuka
► Kulit lebih cantik bermaya, segar dan anjal berseri
► Mengecut serta menghilangkan parut jerawat
► Kulit menjadi lebih lembab, halus dan gebu
► Merawat kulit kering dan minyak berlebihan
► Anti penuaan
► Menguatkan akar rambut dan kuku
Borong Ibu Putih Collagen Drink Harga Murah Giler
♥ UNTUK KESIHATAN DALAMAN :

► Membantu mengurangkan gejala resdung
► Menguatkan sendi-sendi tulang
► Menghilangkan lenguh-lenguh badan dan sakit urat
► Memulihkan rekahan tumit kaki
► Merawat luka selepas pembedahan atau bersalin
► Membantu mendapatkan zuriat dengan mengimbang/menstabilkan hormon
► Tingkatkan pengeluaran susu ibu
► Mengatasi masalah sengugut, keputihan dan haid yang tidak teratur
► Membekalkan tenaga optimum sepanjang hari
► Mengurangkan kolestrol dan toksin dalam badan
► Menurunkan berat badan bagi mendapatkan kembali berat ideal
► Mengempiskan perut buncit
► Tidur yang berkualiti dan lena
Borong Ibu Putih Collagen Drink Harga Murah Giler
KANDUNGAN IBU PUTIH COLLAGEN DRINK :

✔ MARINE COLLAGEN
✔ GLUTATHIONE
✔ CHOCOLATE POWDER
✔ COCO POWDER
CARA PENGAMBILAN IBU PUTIH COLLAGEN DRINK (IPCD) :

- Bancuh 2 sudu serbuk IPCD ke dalam 100ml (1 cawan) air suam
- Sebaiknya minum sebelum sarapan, masa perut kosong
- Amalkan minum air bersih secukupnya sepanjang hari
** Boleh diminum ibu hamil dan semasa pantang
** Juga sesuai untuk mereka yang ada kencing manis dan darah tinggi
** Lelaki juga boleh amal minuman ini.
Testimoni Pengguna Ibu Putih Collagen Drink Harga Murah Giler
Testimoni Pengguna Ibu Putih Collagen Drink Harga Murah Giler
Testimoni Pengguna Ibu Putih Collagen Drink Harga Murah Giler
Testimoni Pengguna Ibu Putih Collagen Drink Harga Murah Giler
Testimoni Pengguna Ibu Putih Collagen Drink Harga Murah Giler
Testimoni Pengguna Ibu Putih Collagen Drink Harga Murah Giler

Ibu Putih Collagen Drink

 (1 JAR = 500Gram)

RM50 TERMASUK POS
012-5790247

SILA HUBUNGI SAYA

ORDER FORM

Name:
Email Address:
No.Telefon
Jenis Produk
Alamat

This online form was provided by Freedback.

Pengikut