Sabtu, 15 Ogos 2015

SET JERAGAT CLOBETAMIL

Image result for clobetamil g


Image result for clobetamil g

HARGA PROMOSI RM10 PERSET

Clobetamil g 3in1 



Tompok hitam jelas dipipi, hidung dan dahi dan terpaksa pakai bedak tebal-tebal untuk tutup jeragat anda? Dah cuba macam-macam namun jeragat makin gelap dan jelas kelihatan? Kini anda sudah berputus asa dan membiarkan sahaja jeragat makin hitam dan bertapak di muka anda? Jangan begitu sebab kami dah jumpa jalan untuk menyelesaikan semua masalah jeragat diwajah kita. Oleh itu kami syorkan anda menggunakan SET COMBO CLOBETAMIL G KRIM ANTI JERAGAT 3IN1.
 Berkesan untuk merawat masalah: *Jeragat *Jerawat berlubang *Jerawat 
*Menjadikan kulit lebih lembut & cerah.


Mengandungi:

• Sabun
• Krim Clobetamil
• Krim malam
(Kedua2 krim ini untuk kegunaan waktu malam sahaja.




Cara2 menggunakan set ini


• Cuci muka dengan sabun 2@ 3 kali sehari

• Sapukan krim Clobetamil (tiub ) pada tempat yang ada parut jerawat, jerawat dan juga jeragat
• Sapukan krim malam (bekas bulat )pada seluruh muka ,sapu nipis sahaja.
**PS pada waktu siang boleh pakai mana2 krim..
Kesan dapat dilihat seawal seminggu penggunaan.
Fungsi: menghilangkan jeragat yang teruk,jerawat serta parut jerawat.

*tidak dibenarkan menggunakan sebarang powder,alas bedak,faundation semasa proses merawat wajah menggunakan clobetamil g, ini kerana akan menganggu proses clobetamil g bertindak. 

SMS@WHATSAP KE 011-33088548

SET JERAGAT CLOBETAMIL

Image result for clobetamil g


Image result for clobetamil g

HARGA PROMOSI RM10 PERSET

Clobetamil g 3in1 


Tompok hitam jelas dipipi, hidung dan dahi dan terpaksa pakai bedak tebal-tebal untuk tutup jeragat anda? Dah cuba macam-macam namun jeragat makin gelap dan jelas kelihatan? Kini anda sudah berputus asa dan membiarkan sahaja jeragat makin hitam dan bertapak di muka anda? Jangan begitu sebab kami dah jumpa jalan untuk menyelesaikan semua masalah jeragat diwajah kita. Oleh itu kami syorkan anda menggunakan SET COMBO CLOBETAMIL G KRIM ANTI JERAGAT 3IN1.
 Berkesan untuk merawat masalah: *Jeragat *Jerawat berlubang *Jerawat 
*Menjadikan kulit lebih lembut & cerah.

Mengandungi:
• Sabun
• Krim Clobetamil
• Krim malam
(Kedua2 krim ini untuk kegunaan waktu malam sahaja.



Cara2 menggunakan set ini

• Cuci muka dengan sabun 2@ 3 kali sehari
• Sapukan krim Clobetamil (tiub ) pada tempat yang ada parut jerawat, jerawat dan juga jeragat
• Sapukan krim malam (bekas bulat )pada seluruh muka ,sapu nipis sahaja.
**PS pada waktu siang boleh pakai mana2 krim..
Kesan dapat dilihat seawal seminggu penggunaan.
Fungsi: menghilangkan jeragat yang teruk,jerawat serta parut jerawat.

*tidak dibenarkan menggunakan sebarang powder,alas bedak,faundation semasa proses merawat wajah menggunakan clobetamil g, ini kerana akan menganggu proses clobetamil g bertindak. 

SMS@WHATSAP KE 011-33088548

SET JERAGAT CLOBETAMIL

Image result for clobetamil g


Image result for clobetamil g

HARGA PROMOSI RM10 PERSET

Clobetamil g 3in1 


Tompok hitam jelas dipipi, hidung dan dahi dan terpaksa pakai bedak tebal-tebal untuk tutup jeragat anda? Dah cuba macam-macam namun jeragat makin gelap dan jelas kelihatan? Kini anda sudah berputus asa dan membiarkan sahaja jeragat makin hitam dan bertapak di muka anda? Jangan begitu sebab kami dah jumpa jalan untuk menyelesaikan semua masalah jeragat diwajah kita. Oleh itu kami syorkan anda menggunakan SET COMBO CLOBETAMIL G KRIM ANTI JERAGAT 3IN1.
 Berkesan untuk merawat masalah: *Jeragat *Jerawat berlubang *Jerawat 
*Menjadikan kulit lebih lembut & cerah.

Mengandungi:
• Sabun
• Krim Clobetamil
• Krim malam
(Kedua2 krim ini untuk kegunaan waktu malam sahaja.



Cara2 menggunakan set ini

• Cuci muka dengan sabun 2@ 3 kali sehari
• Sapukan krim Clobetamil (tiub ) pada tempat yang ada parut jerawat, jerawat dan juga jeragat
• Sapukan krim malam (bekas bulat )pada seluruh muka ,sapu nipis sahaja.
**PS pada waktu siang boleh pakai mana2 krim..
Kesan dapat dilihat seawal seminggu penggunaan.
Fungsi: menghilangkan jeragat yang teruk,jerawat serta parut jerawat.

*tidak dibenarkan menggunakan sebarang powder,alas bedak,faundation semasa proses merawat wajah menggunakan clobetamil g, ini kerana akan menganggu proses clobetamil g bertindak. 

SMS@WHATSAP KE 011-33088548

Rabu, 11 Februari 2015

MERIFICA BODY HORMON

MIRIFICA BODY HORMON TABLETS~
Antara Khasiat Pueraria Mirifica
Menambah saiz payudara / buah dada
Mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara / buah dada).
Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih ‘muda’
Menegangkan payudara dan punggung yang mengendur
Menganjalkan kulit yang melendut.
Mengatasi masalah sukar tidur
Melambatkan proses penuaan.
Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak.
Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi kencing (bladder)
Mengetatkan vagina.
Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
Membantu menggelapkan rambut beruban dan menggalakan pertumbuhan rambut
Menambah tenaga dan kecergasan
RM140 TERMASUK POS.
012-5790247

VITAMIN C ORGANIC


VITAMIN C ORGANIK 500mg & 1000mg


SESUAI UNTUK LELAKI & WANITA. RAMAI YANG SUDAH BERPUAS HATI.

VITAMIN C ORGANIK 500mg

SEBOTOL = 30 BIJI
RM50 TERMASUK POS
012-5790247
Vitamin C ini 100% Halal,dijamin dan berkesan.
No Kelulusan MAL 07010987XC KKM B724720313
>>MENGURANGKAN KEDUT PADA KULIT
>>MEMBAIKI PARUT PADA KULIT.
>>MENCEGAH PENURUNAN PAYUDARA DAN BUTTOCK
>>MENJADIKAN KULIT LEBIH CERAH
>>MENGHILANGKAN JERAWAT DAN PIGMENTASI.
>>MENJAGA KESIHATAN OTOT & MENCANTIKKAN/MENGHALUSKAN KULIT.
>>MEMBANTU PENGHASILAN COLLAGEN DIMANA COLLAGEN DAPAT
>>MENINGKATKAN KEANJALAN DAN KEREMAJAAN KULIT.
>>MELAMBATKAN PROSES PENUAAN DAN MENGHALUSKAN PORI-PORI PADA KULIT.
FAKTA VITAMIN C
* Memberi efek kulit yg sekata, cerah, lembap
* Sesuai untuk ibu mengandung
* Sesuai untuk merawat jerawat di wajah & badan
* Bagi yg menghadapi masalah resdung amat sesuai diamalkan
* Diperlukan untuk pertumbuhan dan pembaikan tisu, fungsi kelenjar adrenal, dan juga mendapatkan gusi & gigi yang sihat
* Melindungi sel tubuh daripada kesan-kesan pencemaran melindungi daripada jangkitan dan selesema, serta meningkatkan imuniti
* Membantu untuk mengurangkan tahap kolesterol, tekanan darah tinggi, dan mencegah aterosklerosis
* Melindungi daripada pembekuan darah, lebam, menggalakkan penyembuhan luka, dan pengeluaran hormon antistress
* Penting untuk penyuburan sel darah putih dan juga bertindak sebagai antihistamin semulajadi yang amat berguna untuk mengurangkan hidung bengkak semasa selesema, dan mengurangkan gejala-gejala lain alergi
* Memainkan peranan penting dalam pengeluaran kolagen, yang membantu mencegah penuaan pra- matang
* Membunuh bakteria patogenik, yang bertindak sebagai antibiotik yang tidak berbahaya
* Melindungi sel-sel otak dan saraf tunjang, yang sering dirosakkan oleh radikal bebas
* Membantu tubuh menyerap zat besi yang lebih –> berguna dalam rawatan anemia
* Ia memainkan peranan penting dalam penghasilan hemoglobin dan sel darah merah
* Merawat jangkitan saluran kencing
* Diperlukan untuk metabolisme asid folik dan vitamin lain
* Utk kanak2 memadai dgn mngambil sepruh, krn jumlah vit c yg diperlukan oleh kanak2 hnya 250mg sehari
* Vitamin C adalah jenis sustained released atau pelepasan perlahan-lahan, dalam masa 12 jam. Oleh itu, ia memastikan tubuh kita mendapat bekalan vitamin C yang berterusan.
CARA MAKAN: sebiji sehari selepas makan. Untuk kesan yg cepat, makan 2 biji sehari, 1 pagi & 1 malam. selepas makan.
Sahut cabaran Organic vit c kulit cerah dan lembut ,muka berseri ,sihat kulit yg licin seperti bayi dalam seminggu!!

TESTIMONI PELANGGAN

  

VITAMIN C ORGANIK 1000mg

VITAMIN C 1000mg ni sama jer kelebihannya dengan 500mg, cuma 1000mg ni makan sekali sehari jer..
VITAMIN C mampu mencerahkan kulit wajah serta mencantikkan kulit seluruh badan.Hanya makan sehari 1 biji dalam masa 3-4 minggu kesannya kulit semakin cantik,tiada cela,jerawat mula mengecut,parut-parut jerawat,jerawat di belakang badan juga turut hilang.
 TESTIMONI
SOALAN LAZIM YANG SELALU CUSTOMER TANYA TENTANG VITAMIN C. 
S: Kandungan Vitamin C
J: 70% oren dan 30% anggur. Ia organic, halal dan diluluskan oleh KKM. Disyorkan oleh pakar kulit Malaysia. Sebiji pil sama dengan 7 biji oren Sunkist!
S: Jenama apa dan dari kilang mana?
J: Diambil direct dari doctor pakar kulit. Ada agreement dengan beliau. Nama dan klinik tak boleh nak mention sebab
 nanti ramai pula akan ke sana, habis lah bisnes kami kan =). Bukan dari sebarang kilang atau orang. Produk klinikal takda jenama. Memang dijamin dari doctor dan selamat.
S: Berapa cepat boleh nampak kesan Vitamin C?
J: Setiap individu lain-lain kesanya. Ada seminggu dah nampak kesan, ada sebulan dan seterusnya. Selalu sebulan tu dah rasa kesanya.
S: Ada kesan tak elok ke makan Vitamin C ni?
J: Sama macam kita makan vitamin C masa kecik, takda kesan buruk pape kan? Jadi jangan risau k.
S: Kalau stop Vitamin C boleh maintain tak kulit kita?
J: Kalau stop takkan sama dengan masa ambil Vitamin C, sebab kita dah tak serap zat yang cukup. Tapi kulit masih ok. Cuma tak sebest masa amal Vitamin C ni. Boleh ambik beberapa kali dalam seminggu bila rasa kulit dah ok.
S: Perlu pantang apa-apa kalau ambik Vitamin C?
J: Tak perlu. Ia hanya vitamin.
S: Mengandung boleh makan?
J: Ya. Boleh amal untuk ibu-ibu mengandung dan menyusu. Bagus untuk ibu dan bayi. Boleh banyakkan susu badan juga.
S: Menggemukkan?
J: Tidak

PROMOSI FEBRUARI 2015



LOTION FELINNA RM50
3 BOTOL RM120

VITAMIN C ORGANIC 1000mg RM50
THANYAPORN SEBOTOL RM50
2 BOTOL RM90
ACAI BERRY ABC ORIGINAL
SEBOTOL RM40
3 BOTOL RM100
MEIZITANG STRONG VERSION
SEBOTOL RM40
3 BOTOL RM100
KRIM PEMUTIH KETIAK DR.SASAKI
RM30
SUPRACOLOR KROYLAN
SATU RM25
2-RM40
EMILAY WHITENING CLEAR SPOT
SEBOTOL RM40
3 BOTOL RM100
PIL HORMON PERFECT LADY
SEBOTOL RM160
2 BOTOL RM300
Pek Percubaan 30 Biji RM50
BAJU SLIMMING ZIRANA 5 IN 1
SATU SET RM70
2 SET RM130
BAJU SLIMMING ZIRANA MEN
SATU SET RM 100
2 SET RM 180

PEMUTIH GIGI WHITE LIGHT
SATU SET RM30
2 SET RM40
GRACINER BURNER
SEBOTOL RM85
2 BOTOL RM160

mamasitibeautyshop@gmail.com


SILA HUBUNGI SAYA

ORDER FORM

Name:
Email Address:
No.Telefon
Jenis Produk
Alamat

This online form was provided by Freedback.

Pengikut